Donuts & Delights

Donuts & Delights

Első megmérettetés

2018. október 04. - Seres Nikolett

Nagyon sok minden történt amióta belekezdtem ennek a blognak az írásába. Felfedeztem egy fantasztikus várost és megismerkedtem rengeteg érdekes emberrel. Két és fél év után azt mondhatom, hogy lassan eljutok oda ahova kiköltözésemkor csak remélni mertem. Előrelépések a munkahelyen, egy idegen nyelv elsajátítása, szerelem és összeköltözés... és ami jelen pillanatban a legfontosabb, megtaláltam azt a sportot ami a legjobban hozzám illik. Egy szerencsés fordulatnak és kitartó edzéseknek köszönhetően úgy alakult, hogy részt vehetek első Muay Thai mérkőzésemen. Az esemény keretein belül segítünk pénzt gyűjteni az NSPCC alapítványnak, akik bántalmazott gyerekeknek segítenek újáépítni az életüket. Jó érzés belegondolni, hogy amellett hogy végre megmérettethetem magamat, még jó célt is szolgálok vele. Ha szeretnétek ti is részese lenni ennek, és segíteni másokon akár csak pár ft-tal is, kattintsatok az alábbi linkre ahol megtaláljátok az adománygyűjtő oldalamat.  Nagyon örülnék neki ha sikerülne 150£-ot összegyűjteni. Előre is köszönöm mindenkinek :)

JustGiving - Sponsor me now!

A bejegyzés trackback címe:

https://seresnikolett.blog.hu/api/trackback/id/tr4114282503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása