Donuts & Delights

Donuts & Delights

A háttér: miért fontos a jó kapcsolat?

2015. november 12. - Seres Nikolett

cikk2.JPG

 Ahhoz, hogy a kitűzött célunkat sikerüljön megvalósítanunk, sokszor nem elég, hogy csak mi akarjuk, a környezetünknek is támogatnia kell minket benne. Korábban úgy gondoltam, hogy ez lényegtelen, boldogulok én önmagam is. Sőt, sokszor dacból már csak azért sem fogadtam el külső segítséget.  Az elutasító viselkedésemre a környezetem is hasonlóan reagált. Egy idő után már észre sem vettem a külső lehetőségeket, kizárólag magamba fordulva kerestem a megoldásokat. Szerencsére ez mára már megváltozott.

Két évvel ezelőtt sikerült megismernem egy csodálatos embert, aki mostanra az életem részévé és támogatójává vált. Azóta rádöbbentem, hogy mennyire fontos az, hogy az ember megtalálja az igazi párját, aki nem csak fizikailag, de szellemileg is maximálisan mellette áll. Nagyon nagy erőt ad a problémák leküzdésében, hogy van, aki hisz bennem és ösztönöz a kitartásra. A kapcsolatok többségében nagyon sok a feszültség, ami elveszi az erőt attól, hogy önmagadra is tudjál figyelni. A korábbi éveim folytonos idegeskedéssel és állandó kétségek között teltek, ezért sem a munkámra, sem önmagamra nem tudtam igazán koncentrálni. Az évek csak úgy elsuhantak felettem és visszanézve rádöbbentem, hogy ez idő alatt semmit nem hoztam létre, nem léptem előrébb az éltemben.

"Addig amíg az ember egy rossz kapcsolatban van, észre sem veszi, hogy az mennyi mindenben hátráltatja őt."

Nem szabad azzal hitegetni magunkat, hogy képesek vagyunk megváltoztatni másokat. Időnként muszáj belátnunk, hogy bár mi mindent megtettünk, mégsem fognak úgy alakulni a dolgok, ahogyan azt szeretnénk. Ilyenkor kell tovább lépni, hogy legalább az esélyt megadjuk arra, hogy valami sokkal jobb dologban legyen részünk. 

Érezni fogod, ha megtaláltad az „igazit”. Ő lesz az, aki mellett megnyugszol, feltöltődsz, lelkesedsz új dolgokért.. egyszerűen csak boldog leszel, és ezáltal elindul a fejlődés az életedben is. Egy kapcsolatnak ez a célja. A támogatást, a szeretet, a feltöltődést és a biztonságot kell megadnia neked. Egy ilyen háttér mellett pedig már semmi sem fog visszatartani attól, hogy azzá válj, aki mindig is szerettél volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://seresnikolett.blog.hu/api/trackback/id/tr668072860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása